.:BroozDownload:.

ChrisTV Online Premium Edition شما می توانید بیش از ۸۰۰ شبکه خارجی و بیش از ۶۰۰ ایستگاه رادیویی که در بیش از ۱۰۰ کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد

هم اکنون می توانید این برنامه را از fdlدر یافت نمایید.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:ChrisTV Online Premium Edition 6,05, توسط رامین کمالی

Video Capture Factory

کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود . طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .


 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

تبدیل فایل های تصویری به فرمت دی وی دی با ConvertX To DVD v4.1.6.342

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/matimedia/dvd/ConvertX%20To%20DVD%20v4.1.6.342-www.lxl.ir.jpg

با استفاده از این نرم افزار، به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت محبوب DVD نموده و همان موقع آن را رایت کنید. با کمک نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ConvertX To DVD v4.1.6.342:
- پشتیبانی فرمتهای ویدیویی Convert AVI, Mpeg, Mpeg۴, DivX, Xvid, MOV, WMV, WMV HD, DV, MKV, DVD و …

 

- توانایی ادغام کردن بیش از ۴ ساعت از قسمت های مختلف فیلم ها
- پشتیبانی از فرمتهای صوتی AC۳, DTS, PCM, OGG, MP۳ و …
- توانایی قرار دادن زیرنویس با پسوند SRT ،.SUB/IDX ،.SSA. به همراه انتخاب رنگ، فونت و حالات نوشتار
- امکان انتخاب نوع فرمت NTSC, PAL, یا automatic و PULL-DOWN
- توانایی انتخاب نوع نمایش تصویر Widescreen, Fullscreen یا خودکار
- نمایش سریع جهت چک کردن و تصحیح اشتباهات
- ذخیره ساختار DVD تبدیل شده بروی هارد یا رایت آن بروی DVD
- موتور رایت قدرتمند و قابل اطمینان با پشتیبانی از سایر فرمت های DVD
- تبدیل کننده پرسرعت و با کیفیت
- تنظیمات قابل تغییر برای کاربران حرفه ای
- قابلیت تنظیم سرعت و کیفیت تبدیل
- قابلیت تنظیم نوع کنترل منوی DVD
- ویرایش منوی DVD شامل پشت زمینه، رنگ، فونت و …
- ظاهری زیبا و متنوع
- پشتیبانی از زبان مختلف
- بهینه شده برای ویندوزهای ۲۰۰۰ ،XP ، ویستا
- و …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:ConvertX To DVD, ConvertX To DVD v4,1,6,342, برنامه ConvertX To DVD v4,1,6,342, نرم افزار ConvertX To DVD v4,1,6,342 , توسط رامین کمالی
Honestech VHS to DVD

همیشه یکی از آرزو های دارندگان دوربین های فیلمبرداری که فیلم را بر روی نوارهای VHS ذخیره می کند ، تبدیل آن به VCD  و یا DVD برای به تصویر کشاندن در تلویزیون و یا رایانه خود بوده است چرا که دستگاه های پخش DVD و VCD نسبت به VHS از نفوذ بیشتری برخوردار هستند و تماشای فیلم در آنها به مراتب آسان تر است . Honestech VHS to DVDTM یک نرم افزار کامل و قدرتمند در زمینه تبدیل فیلم های VHS می باشد که با استفاده از آن می توانید تمامی فیلم های قدیمی و یا فیلم هایی را خودتان تهیه کرده اید به VCD ، SVCD ، DVD و حتی Blu-ray تبدیل کنید . این نرم افزار همچنین این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد تا فیلم های VHS خود را در کامپیوتر ، PSP ، iPod و PDA های تحت ویندوز نیز مشاهده کنید .
Honestech VHS to DVDTM با دارا بودن ۳ بخش مختلف به شما کمک خواهد کرد تا کارهای مورد نظر خود را انجام دهید :
۱Easy Wizard Mode یا بخش جادویی به شما کمک می کند تا به وسیله Wizard برنامه مرحله به مرحله و بدون داشتن دانش خاصی پروسه تبدیل را طی کنید .
۲Advanced Mode بخش پیشرفته این نرم افزار می باشد که قابلیت های بیشتری نظیر ویرایش فیلم و رایت بر روی دیسک را در اختیارتان قرار می دهد .

۳Audio Recorder بخش ضبط صدا می باشد که به وسیله آن می توانید صدای موجود بر روی فیلم ها را استخراج کرده و به صورت جداگانه ذخیره نمایید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

Video Capture Factory

کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود .   طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :